Urratsbat

Elorrieta-Erreka Mariko ikaslegoarentzako enpresarial proiektuak.

Creación de empresas

El IFPS Elorrieta - Erreka Mari ha puesto en marcha el Proyecto Urratsbat, destinado a ayudar a los alumnosde especialidades con menor demanda laboral a crear su propia empresa.

A través de este proyecto, el IEFPS Elorrieta - Erreka Mari se compromete a estudiar las ideas de negocio empresarial que puede presentar su alumnado y, en caso de ser aprobadas, buscar los apoyos necesarios para ponerlas en marcha.

En el curso 2000-2001 se inició el proyecto. En la actualidad el IEFPS Elorrieta - Erreka Mari respalda nuevas iniciativas empresariales de alumnos/alumnas que finalizaron el curso pasado sus estudios en el centro, que permite la constitución de nuevas empresas.

Los positivos resultados que está ofreciendo el Proyecto Urratsbat han animado a los responsables del IEFPS Elorrieta-Erreka Mari a desarrollar potencialidades laborales de la vía emprendida de apoyo al autoempleo de sus antiguos alumnos.

Ikasle-ohiek sortutako enpresak

Eragin zure etorkizuna

Moda&Mangas

Urratsbat

Urtarrilaren 23 ekintzailearen eguna.

Ekintzaile egunaUrtarrilaren 23an  Ekintzailearen Eguna ospatu genuen gure institutuan. Ekitaldi honetan Ekintzailetza lehiaketaren sariak eman zituzten. Aurtengo irabazlea Joseba Cangas -Plataforma Anitzeko Aplikazio Garapen Zikloko ikaslea- izan zen. Web orri disenu eta ostatu projektu bata aurkeztu zuen.

Ospakizun honetan, Intitland-eko Begoña Castaños eta Bilbo Auzo Factory-ko Roberto Ondarra ere    lagundu gintuzten. Era berean, Enpresak sortu dituzten ikasleak ere etorri ziren (Serinfor, Tafric-Metro) eta bere eskarmentua kontatu ziguten.

Jarraian ekitaldiaren irudi batzuk.

Apoyo a jóvenes emprendedores

13/10/2014

Urtez urte ikasleek UrratsBat proiektuaren babesean eratzen dituzten enpresez gain, noizean behin noizbait zentroan ikasle izandakoek euren kontura abiarazitako jarduera ekintzaileen berri ematen digute.

Oraingoan, esaate baterako, Cristian Salcedok, Bartzelonatik, bere kontura sortutako negoziaren berri eman digu. Modako produktuak online saltzen dituen enpresa da, hain zuzen, Moda&Mangas. Hona hemen webgunea: www.modamangas.com.

Zorte on, Cristian!

Moda & Mangas